Tak gra --->dobi

Kategoria: Forum Bukmacherskie



dobi
13 styczeń 2008 - 14:52
Witam!Od dzis bede tu podawal moje kupony.  Dzis rusza Australian Open wiec zaczynamy zarabiac :cwaniak:  pierwszy dzien wiec ze stawkami nie szaleje. Tak dla sprawdzenia sie puscilem takie kupon w STS:

kupon#1

Blake-Massu 1 1,25 ;)
Calleri-Horna 1 1,3 ;)
Andreev-Pavel 1 1,4 ;)

stawka: 5zl
kurs: 2,28
z.wygrana: 10,30zl :padam:

kupon #2

Nieminen-Dancevic 1 1,2 ;)
Moya-Koubek 1 1,35 :mad:
Djokovic-Becker 1 1,05 ;)
Kohlschreiber-Karanusic 1 1,2 ;)
Nalbandian-Smeets 1 1,05 ;)

stawka: 5zl
kurs: 2,14
z.wygrana: 9,60zl :padam:

pozdro
dobi
15 styczeń 2008 - 15:51
kupon #3

Tsonga-Warburg 1 1,15 ;)
Kohlschreiber-Korolev 1 1,2 ;)
Gasquet-Lopez 1 1,22 ;)
Nieminen-Levine 1 1,15 ;)
Youzhny-Seppi 1 1,2 ;)

kurs: 2,32
stawka: 30zl
z.wygrana: 62,60zl :cool:

pozdr :D
dobi
18 styczeń 2008 - 17:19
kupon #4

Polska - Slowenia 1 1,35 :plus:
Resovia - Jadar 1 1,15 :plus:
Chorwacja - Czechy 1 1,1 :plus:
Ferrer - Spadea 1 1,1 :plus:
Djokovic - Querrey 1 1,1 :plus:

kurs: 2,07
stawka: 55zl
z.wygrana: 102,30zl :puchar:

jak na moje to kuponik wchodzi na 95%

:lol:
dobi
19 styczeń 2008 - 12:37
kupon #5

Niemcy - Wegry 1 1,3 :plus:
Islandia - Slowacja 1 1,4 :plus:
Tottenham - Sunderland 1 1,45 :plus:

kurs: 2,64
stawka: 30zl
z.wygrana: 71,30zl :jupi:

co myslicie o kuponie zapraszam do komentarzy ;)
dobi
20 styczeń 2008 - 13:06
kupon #6

Polska - Czechy 1 1,15 :plus:
Chorwacja - Slowenia 1 1,15 :plus:
Szwecja - Slowacja 1 1,2 :plus:
Wegry - Bialorus 1 1,1 :plus:
Djokovic - Hewitt 1 1,25 :plus:

kurs: 2,18
stawka: 30zl
z.wygrana: 58,90zl :cool:

kupon #7

Barcelona - Santander 1 1,3 :plus:
Ghana - Gwinea 1 1,5 :plus:
Atl. Madryt - Real M. 1x 1,4 :minus: ach ten Real :suchy:

kurs: 2,73
stawka: 10zl
z.wygrana: 24,60zl

zapraszam do komentarzy ;)
dobi
26 styczeń 2008 - 13:01
ostatnio nie mialem czasu na podawanie kuponow, a na dzis taki kupon

kupon #8

Francja - Chorwacja 1(zw) 1,4 :w: zabojady...
Kamerun - Zambia 1x 1,07 :plus:
Belchatow - Mlekpol 1 1,35 :plus:

kurs: 2,02
stawka: 50zl
z.wygrana: 90,9zl
Milenium

prosze o opinie kuponu pozdro ;)

:pan:
Witold(VCF)
26 styczeń 2008 - 13:06
ostatnio nie mialem czasu na podawanie kuponow, a na dzis taki kupon

kupon #8

Francja - Chorwacja 1(zw) 1,4
Kamerun - Zambia 1x 1,07
Belchatow - Mlekpol 1 1,35

kurs: 2,02
stawka: 50zl
z.wygrana: 90,9zl
Milenium

prosze o opinie kuponu pozdro ;)



Kamerun - Zambia - Kamerun musi ten mecz wygrać aby awansować dalej przegrana przekreśla ich szanse na awans do dalszej rundy. Zambia wygrała z najsłabszym zespołem tej grupy czyli z sudanem myślę że Zambia będzie grała na remis ponieważ 4 pkt. po 2 meczach to 90 % mają awans zapewniony ;)

Co do tego kuponu daje mu 90 % są to raczej pewne mecze nie przewiduje w nich żadnych niespodzianek ;)
Amator
26 styczeń 2008 - 13:11
Bardzo zastanawiałem się nad meczem Francja - Chorwacja bo jest on troszke podejrzane jednak ocena kursowa buków wskazuje że będzie 1 także nie wydaje mi się żeby kuponik miał Ci nie wejść  :hyhy:
dobi
27 styczeń 2008 - 13:23
kupon #9

Czarni - Prokom 2 1,18
Dania - Chorwacja 1(zw) 1,65

stawka: 70zl
kurs: 1,94
z.wygrana: 122, 7zl

prosze o komentarze i dziekuje
Amator
27 styczeń 2008 - 13:51
znów ciężki mecz Duńczyków z Chorwatami pare dni wcześniej Dania wygrała z tego co pamiętam z Chorwatami ale mecz meczowi nierówny i to jest dość ciężki mecz co do meczu Prokomu to wszystko ok jedyne zastrzeżenie do Twojego buka który dał bardzo niski kurs 1.18
gdy Unibet dał 1.3 i po 40 min. 1.33

pozdrawiam :)
dobi
28 styczeń 2008 - 11:37
kupon #9

Czarni - Prokom 2 1,18 :plus:
Dania - Chorwacja 1(zw) 1,65 :plus:

stawka: 70zl
kurs: 1,94
z.wygrana: 122, 7zl



no i straty z soboty odrobione :P

kupon #10 (nie wyslany)

Monaco - Lapentti 1 1,26
Massu - Roitman 1 1,44
Acasuso - Luczak 1 1,38

kurs: 2,50
stawka: 20zl
z.wygrana: 45zl

jednak zagram taki kupon:

kupon #10

Acasuso - Luczak 1 1,38
Hernandez - Brzezicki 1 1,58

kurs: 2,18
stawka: 21zl
z.wygrana: 41,20zl

:cwaniak:
dobi
29 styczeń 2008 - 11:52
kupon #10

Acasuso - Luczak 1 1,38 :plus:
Hernandez - Brzezicki 1 1,58 :minus:

kurs: 2,18
stawka: 21zl :((
z.wygrana: 41,20zl



kupon #11

Berlocq - Devilder 1 1,46
Slask W. - Basket 1 1,12
Nigeria - Benin 1 1,25

kurs: 2,04
stawka: 30zl
z.wygrana: 55,1zl

taka mieszanka tenis-kosz-noga puszczona w profku
co myslicie??? :poker:
dobi
30 styczeń 2008 - 14:32
kupon #11

Berlocq - Devilder 1 1,46 :plus:
Slask W. - Basket 1 1,12 :plus:
Nigeria - Benin 1 1,25 :plus:

kurs: 2,04
stawka: 30zl
z.wygrana: 55,1zl

:ok:

kupon #12

Tau Vitoria - Kowno 1 1,17 :plus:
Acasuso - Gimeno Traver 1 1,23 :plus:
Monaco - Vassallo 1 1,25 :plus:
Kamerun - Sudan 1 1,16 :plus:

kurs: 2,09
stawka: 20zl
z.wygrana: 37,6zl :ok:

co myslicie? Prosze o komentarze :afro:
dobi
31 styczeń 2008 - 13:43
kupon #13

Vliegen - De Voest 1 1,4
Horna - Berlocq 1 1,51

kurs: 2,11
stawka: 35zl
z.wygrana: 66,5zl

kupon #14

Altrincham - Woking 2-2 1,9(zaklad wygrany gdy druzyna bedzie prowadzic albo w polowie albo na koniec meczu)
Tunezja - Angola x 1,8
Kladno - Cz. Budejovice 1(zw) 1,77
Kupio - Lahti 1x 1,86

kurs: 11,26
stawka: 10zl
z.wygrana: 101,35zl ;)

polecam kupon 14 wart ryzyka, dla mniej odwaznych mozna go zagrac system 2z4 czy z 3z4. :D
dobi
31 styczeń 2008 - 22:07
kupon #14

Altrincham - Woking 2-2 1,9(zaklad wygrany gdy druzyna bedzie prowadzic albo w polowie albo na koniec meczu) :plus:
Tunezja - Angola x 1,8 :plus:
Kladno - Cz. Budejovice 1(zw) 1,77 :minus:
Kupio - Lahti 1x 1,86 :plus:

kurs: 11,26
stawka: 10zl
z.wygrana: 101,35zl



aj jednak Kladno nie dalo rady :/ ale bylo blisko stowki, ale jeszcze tylko Horna i nie bedzie zle ;)
dobi
01 luty 2008 - 13:01
kupon #13

Vliegen - De Voest 1 1,4 :)
Horna - Berlocq 1 1,51 :((

kurs: 2,11
stawka: 35zl
z.wygrana: 66,5zl



ahh ten Horna... :/

kupon #15

Stepanek - Melzer 1 1,45 :szok: co za pedal je....
Bolelli - Stakhovsky 1 1,45 :]

kurs: 2,10
stawka: 50zl
z.wygrana: 94,5zl

:padam: nie powinno byc ciezko Stapanek faworyt do wygranej w turnieju, Bolelli calkiem niezle sobie tez radzi we Wroclawiu. ;)
dobi
02 luty 2008 - 13:54
ostatnio slaba forma  :/

kupon #16

Olsztyn - Jastrzebie 1 1,47 :minus:
Tottenham - Man U. x2 1,2 :plus:
Kedzierzyn - Warszawa 1 1,05 :plus:

kurs: 1,85
stawka: 100zl
z.wygrana: 166,5zl

:P
ManUtdFan
02 luty 2008 - 14:07
[quote="dobi"]ostatnio slaba forma  :/

kupon #16

Olsztyn - Jastrzebie 1 1,47
Tottenham - Man U. x2 1,2
Kedzierzyn - Warszawa 1 1,05

kurs: 1,85
stawka: 100zl
z.wygrana: 166,5zl

Witam...
Kilka słowek do meczu MU!!!
Mu jest jak narazie liderem tabeli i dzis bedzie miał trudny bój na wyjezdzie z Tottenhamem który nie dawno przegrał z Manu 3-0 jak dobrze pamiętam ale to był puchar angli!! teraz to juz jest liga i bedzie większa motywacja no ja osobiscie chciałbym zeby Diabły wygrały bo jestem ich fanem :P ,ale bedzie cięzko!!! Ale typ z Xem pewny raczej.
Pozdrawiam
dobi
02 luty 2008 - 19:13
poprzedni kupon pozostawie bez komentarza  :(  przed chwila wplacilem 40zl do expekt i rozpoczynam przygode z bukiem internetowym i oby nie skonczylo sie to tak jak dzisiaj z naziemnymi :/

kupon 1 (kupony z expa bede numerowal bez #)

BG 74 Gottingen - Giessen 46ers 1 1,35 :plus:
Almeria - Real Madrid x2 1,1 :minus:
BM. Valladolid - Keymare Almería 1 1,05 :plus:

kurs: 1,56
stawka: 1zl
m.wygrana: 1,56

dla przelamania zlej passy puscilem kuponik tylko za zete z kursem 1,56 ;) oby sie udalo, a pozniej powinno byc z gorki. :P
dobi
02 luty 2008 - 23:34
Na jutro zastanawiam sie nad takimi meczami:

Barca - Osasuna 1 1,23
Inter - Empoli 1 1,2
Juve - Cagliari 1 1,2
WKS - Gwinea 1 1,38
Ghana - Nigeria 1 (aw) 1,5

ktorys z tych meczy nie wejdzie na 100%, co to bylby za dzien bez walkow, bardzo prosze o opinie ktore z tych spotkan wydaja sie najpewniejsz ;)


Podobne tematy:
Tak gra Inter
Nie tak z grą czy z belami czy z turem
cos nie tak gra osuzkuje
StS tak gra :) Typy
coś nie tak z grą ZOOL2